В рамках навчальної практики, до студентів І та ІІ курсів кафедри «Маркетинг» ТДАТУ, завітав О.М. Буряк – генеральний директор ТОВ «Мелітопольська трикотажна фабрика».

Олег Миколайович розповів не лише про розвиток трикотажної фабрики, а й про відкриття своєї мережі магазинів і навіть про те, як заробив свій перший «мільйон». Сьогодні команда модельєрів фабрики постійно розробляє нові колекції одягу з трикотажу, слідкує за розвитком моди та технологій. Фабрика працює за принципом «гарно та зручно», а інтелектуальний потенціал співробітників дозволяє досить оперативно втілювати нові ідеї.

Намагаючись враховувати потреби клієнтів, підприємство постійно розширює свій асортимент. Під час зустрічі студенти також отримали інформацію щодо реклами одягу та можливостей представлення його на ринку. Ця інформація стане в нагоді майбутнім маркетологам та допоможе їм у професійній діяльності.

Студенти висловили вдячність керівництву фабрики за отримані практичні знання, допоможуть їм у подальшому працевлаштуванні.

Асистент кафедри маркетингу Ярчук А.В.,