Під час навчальної практики студенти – маркетологи 11 МК та 21 МК груп відвідали цілу низку підприємств машинобудівної галузі, харчової та переробної промисловості, а також рекламні агентства та інші організації різного напрямку.

При цьому маркетологи не залишили поза увагою і компанії, які займаються прямими продажами, тобто мережевим маркетингом. Мережевий маркетинг для великої кількості людей по всьому світу став одним з видів бізнесу, займаючись яким можна отримувати гідну винагороду (моральну і матеріальну). Однією з таких компаній, яка надає таку можливість є компанія «Оріфлейм». Студенти ТДАТУ відвідали мелітопольське відділення компанії з метою дізнатися більше про особливості такого бізнесу.

Студентів-маркетологів привітно зустріла двічі діамантовий директор компанії Рогач Олена Василівна. Вона розповіла майбутнім маркетологам не лише історію компанії «Оріфлейм», яка майже 50 років спеціалізується на виробництві косметичних засобів, а й про гарну можливість, яку надає компанія. Завдяки маркетинг-плану «Оріфлейм», кожен клієнт при бажанні, може побудувати кар’єру в компанії і мати стабільний прибуток.

Олена Василівна наголосила на тому, що багато хто вважає заробіток в «Оріфлейм» лише звичайними продажами за каталогом, а це не в змозі принести необхідний прибуток. Однак, як пояснила директор, прямі продажі – це не бізнес, а лише додатковий дохід – один з видів заробітку. Власне кар’єра в «Оріфлейм» починається тоді, коли ви запрошуєте людей приєднатися до «Оріфлейм». У цьому випадку перед вами відкривається перспектива необмеженого прибутку і особистісного зростання. Директор також розповіла студентам-маркетологам про безліч можливостей, які надає компанія на шляху кар’єрного зростання, враховуючи свій досвід. Вона на своєму прикладі показала, яких вершин можна досягти у даному бізнесі.

Студенти висловлюють подяку Олені Василівні за її гостинність, зустріч з якою виявилася не лише цікавою, а й корисною для професійної діяльності майбутніх маркетологів.

Контент-менеджер кафедри маркетингу, к.е.н., доцент Арестенко Т.В.; прес-служба ТДАТУ