У сучасному світі маркетингу постійно відбуваються зміни, які вимагають від фахівців не тільки глибоких знань, але й гнучкості та здатності швидко адаптуватися до нових умов.

З цією метою здобувачів вищої освіти ближче знайомлять з факторами макросередовища, щоб краще розуміти та бачити загрози чи можливості від впливу політичних, економічних, соціальних, демографічних, науково-технічних змін на маркетингову діяльність, розробляти стратегії адаптації до цих змін.

Сьогодні, в рамках дослідження політичних факторів, здобувачі-маркетологи 1-2 курсів, стали учасниками інтерактивного парламентського уроку, під час якого розповідалося просто про складне – історію та основи українського парламентаризму, засади роботи гілок влади в Україні, зокрема Верховної Ради України, її комітетів та народних депутатів, способи взаємодії з Кабінетом Міністрів України тощо.

Інформація була легкодоступною, зрозумілою та супроводжувалася навчальними відеороліками і завданнями. Здобувачі активно спілкувалися та відповідали на питання.

Дякуємо Освітньому Центру Верховної Ради України за надану можливість долучитися до освітнього заходу маркетологам ТДАТУ. Інформація була цікавою та корисною, оскільки знання парламентської діяльності дозволяє маркетологам не тільки розуміти законодавчі механізми, але й бути на крок попереду, адаптуючи свої стратегії до сучасних вимог та тенденцій.