23 та 24 березня на базі кафедри маркетингу ТДАТУ було проведено два тренінги для учнів 11х класів шкіл міста Мелітополя. Метою тренінгів було формування у учасників уяви про маркетинг, сфери його використання і професії, пов’язаних з ним.

В перший день учасники познайомилися з основами товарної, цінової і комунікаційної політики, логістикою, інтернет-маркетингом; з’ясовували різницю між маркетологом і менеджером. Потім школярів розділили на команди і запропонували закріпити отримані в грі «Реінкарнація». Необхідно було відродити фірму, що знаходиться в кризі, за допомогою розробки інноваційних продуктів та подання їх на ринку. Для кожної групи був обраний модератор з числа студентів-маркетологів ТДАТУ – в допомогу і підтримку. Основна складність для школярів полягала в тому, що потрібно було представити по новому абсолютно звичайні товари: дитячі шкарпетки, повітряні кулі та мильні бульбашки.

Перемогу в грі «Реінкарнація» отримала фірма «Бабусині шкарпетки» по виготовленню та реалізації дитячих носків. Хлопці та дівчата зуміли грамотно і креативно підійти до відродження фірми з кризи, розробили нову концепцію бізнесу та, на думку журі, найбільш точно формулювали питання.

Склад команди-переможниці:

Прядко Андрій, Якубовська Валерія, Наговська Алла, Пожидаєва Ірина, Козарук Анастасія. Модератор групи – студентка 4 курсу спеціальності “Маркетинг” Страхова Карина.

Другий тренінг мав назву «Як розпочати власну справу» та був присвячений розвитку комунікативних навичок та лідерських якостей майбутніх бізнесменів. Робота була надзвичайно продуктивною.

Ми вітаємо переможців, дякуємо всім учасникам тренінгу за увагу і креатив і сподіваємося на продовження співпраці.

Тренер, доцент кафедри маркетингу Надія Серських