Більшість випускників шкіл не мають уявлення про те, що таке науковий вибір професії, не володіють інформацією про те, які вимоги висуває професія до людини.

Сучасним школярам складно аналізувати свої можливості в професійному виборі, так як вони не мають достатнього рівня професійної орієнтації. Наслідком такої «безграмотності» є нездатність підлітка чітко сформувати свій індивідуальний освітній запит, зрозуміти і усвідомити свої особистісні потреби для зваженого вибору напрямку подальшої освіти.

Важливим компонентом системи професійної орієнтації є професійне інформування учнів, де завжди повинні бути присутні основні ознаки реклами як засобу, спрямованого на поширення рекламного повідомлення і які сприяють досягненню необхідного корисного для обох сторін ефекту. В даному випадку рекламне повідомлення – це важливий і незамінний інструмент спілкування між постачальником послуг (освітньою установою) і їх споживачами (учнями, батьками тощо).

Тому співробітники кафедри технічного сервісу та систем в АПК спільно з колегами кафедри суспільно-гуманітарних наук співпрацюють із засобами масової інформації для здійснення професійної орієнтації майбутніх абітурієнтів з підшефних районів. Так рекламу Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного було розміщено на першій шпальті найбільш рейтингового друкованого видання Приморського району Запорізької області – газети «Юг-Информ». Рекламні повідомлення про наш заклад вищої освіти були опубліковані у трьох номерах цього видання – 23-го квітня, 7-го та 21-го травня. Сподіваємося, що популяризація ТДАТУ шляхом використання ЗМІ в комплексі з іншими методами профорієнтаційної роботи принесе свої плоди.

За матеріалами сайту кафедри ТСС АПК