Студенти І та ІІ курсів спеціальності «Маркетинг» під керівництвом викладачів кафедри Арестенко Т.В., Колокольчикової І.В. та Ярчук А.В. зустрілись з Ольгою Тітовою – засновницею ТМ «Чиста врода», продукція якої представлена на сторінці інтернет – магазину природної косметики.

Ольга Тітова розповіла майбутнім маркетологам про основу успіху інтернет-магазину, а саме – про формування цінностей, які сьогодні наявні у більшості клієнтів: здоров’я, природна краса, активність у соціальному житті. Саме це надихнуло засновницю магазину на створення природної косметики, яка виготовляється за авторською рецептурою.

Сьогодні лабораторія краси «Чиста врода» займається не лише продажем натуральної косметики, а й надає багато корисної інформації про здоров’я, представляє користувачам сайту поради косметологів та фахівців у цій сфері, а також веде відкритий діалог: «питання – відповідь» для всіх, хто цікавиться подібним.

Спілкування з Ольгою Тітовою дозволило нашим студентам поглянути на психологію покупця з іншого боку, зрозуміти чим він керується при виборі продукції, а також побачити тенденції розвитку інтернет – магазинів у сфері маркетингу. Крім цього, засновниця ТМ «Чиста врода» представила студентам детальний аналіз особливостей роботи інтернет-магазинів, враховуючи переваги та недоліки такого формату.

На завершення маркетологи отримали корисні рекомендації щодо відкриття майбутнього власного бізнесу. Засновниця лабораторії краси побажала студентам успіхів та перемог у подальшій професійній діяльності.

К.е.н, доцент кафедри маркетингу Колокольчикова І.В., прес-служба ТДАТУ