Науковим працівникам відомо, що увага студентів при викладанні нового матеріалу втрачається приблизно через 20-25 хвилин з початку пари. Підвищення інтересу здобувачів вищої освіти до процесу навчання можливо забезпечити за рахунок підтримки їхньої уваги до матеріалу лекційних або практичних занять шляхом використання мультимедійних засобів.

Використання телевізорів, які дають змогу викладачу полегшити процес пояснення матеріалу має особливу увагу при навчанні студентів молодших курсів освітнього ступеня «Бакалавр» ОПП «Галузеве машинобудування».

Таких принципів дотримується асистент кафедри обладнання переробних і харчових виробництв імені професора Ф.Ю.Ялпачика, Олександр Ковальов, який практикує викладання лекційного матеріалу з дисципліни «Вступ до фаху» для студентів 12 ГМ групи з використанням мультимедійних засобів. Такий підхід дає змогу візуалізувати складні, для сприйняття студентів молодших курсів, схеми обладнання переробних і харчових виробництв, надавати наочне графічне підтвердження тенденцій та перспектив розвитку галузі.

Олександр Ковальов,
асистент кафедри обладнання переробних і харчових виробництв імені професора Ф. Ю. Ялпачика