Екскурсії студентів у рамках навчальної практики є обов’язковими та корисними заходами. Отримання уявлення про те, як працює підприємство, що є основою управління виробництвом, ресурсозабезпеченням, продажами, що визначає стратегію розвитку, є одним з аспектів пізнання основ майбутньої професії.

7 червня відбулась екскурсія на підприємство з 50-річним досвідом господарювання – ПП «Молокозавод Олком».

Молоко є одним з продуктів у раціоні людини, до якого особливе ставлення, з огляду на те, що це продукт, який вживають у будь-якому віці. На мелітопольському молокозаводі використовують лише якісну сировину – молоко, вироблене на фермерських господарствах. За словами начальника відділу маркетингу Ігора Капіноса це стало основою довіри покупців до торговельної марки «Молочна ріка». Крім того, на підприємстві впроваджують інноваційні технології, піклуються про колектив, постачальниках, покупцях.

Виказуємо щиру вдячність співробітникам підприємства за цікаву екскурсію у світ виробництва та менеджменту.

Вікторія Нехай,
д.е.н., професорка кафедри менеджменту