З 08 листопада по 12 листопада 2021 року у Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного 20 слухачів з України змогли долучитись до сертифікатної освітньої програми «Вербалізація і візуалізація в науці та освіті» (платні послуги ТДАТУ імені Дмитра Моторного).

Сертифікатна освітня програма «Вербалізація і візуалізація в науці та освіті» розроблена д.філ.н., проф. Тетяною Шаровою, к.філ.н., доц. Аліною Землянською, к.пед.н., доц. Сергієм Шаровим. Кожен із розробників у межах сертифікатної освітньої програми запропонував тренінг, семінар чи практичний кейс для роботи зі слухачами:

1. Семінар: «Візуалізація даних в сучасному просторі» – професор Т.Шарова (09.11.2021 р.)
2. Презентація-тренінг: «Інфомедійна грамотність та розвиток критичного мислення: візуальне сприйняття» – доцент С.Шаров (10.11.2021 р.)
3. Семінар-тренінг: «Технології сторітеллінгу та інтерактивні методи візуалізації історій» – доцент А.Землянська (12.11.2021 р.)

З вітальним словом до слухачів освітньої сертифікатної програми «Вербалізація і візуалізація в освіті та науці» звернувся виконуючий обов’язки ректора Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного, кандидат технічних наук, доцент Олександр Ломейко.

Під час семінару «Візуалізація даних в сучасному просторі» розглядались питання, які стосуються візуалізації даних за допомогою Google презентацій, що суттєво розширює кордони під час роботи з графічними об’єктами в дистанційному режимі.

Під час презентації-тренінгу «Інфомедійна грамотність та розвиток критичного мислення: візуальне сприйняття» спікер актуалізував слухачів у напрямку таких питань: значення інфомедійної грамотності та медіаосвіти, методи впливу на аудиторію, види фейків та засоби їх виявлення, корисні ресурси з медіаграмотності.

Під час семінару-тренінгу «Технології сторітеллінгу та інтерактивні методи візуалізації історій» учасники ознайомились із основними правилами та вимогами до створення історій, композиційними та змістовими особливостями сторітеллінгу, творчими навчальними прийомами й онлайн-ресурсами для візуалізації вербального контенту.

Активність слухачів програми була упродовж усіх тренінгів, оскільки вони були зацікавлені у тому, що їм презентували та виконували усі завдання. Можливість долучитись до моменту «Питання – відповідь» говорить про небайдужість слухачів, які прагнуть навчатись та отримувати нові знання. По завершенню сертифікатної освітньої програми «Вербалізація і візуалізація в науці та освіті» усі слухачі отримали сертифікати.

Тетяна Шарова,
д.філ.н., професор кафедри суспільно-гуманітарних наук