За підсумками проходження виробничої практики з маркетингових досліджень на кафедрі маркетингу була проведена конференція студентів 4 курсу. Метою конференції стало обговорення процесу проходження практики студентами, здійснення оцінки її ефективності та вдосконалення професійної компетенції майбутніх фахівців.

Присутні обговорили досягнуті результати, труднощі, з якими стикалися студенти під час практики та рекомендації, які було надано керівниками підприємств за підсумками проведення маркетингових досліджень. Студенти продемонстрували навички збору та аналізу маркетингової інформації, а також креативне бачення та вміння формулювати перспективні напрями удосконалення окремих елементів маркетингової діяльності підприємств. Вони поділились власними думками щодо поточного стану маркетингу на підприємствах, які виступали базою практики.

Студенти отримали позитивні характеристики та відгуки керівників практики від підприємств та представників служб маркетингу.

Практика дала можливість студентам оцінити рівень власної професійної компетенції та допомогла стати більш впевненими у власних силах в майбутній професійній діяльності. Деякі з них отримали пропозиції щодо роботи та подальшого стажування.

Важливість виробничої практики полягає також і у тому, що студенти своїм відповідальним ставленням до проходження практики та виконанням поставлених задач формують у бізнес-середовищі поважне ставлення до професії маркетолога, та сприяють розповсюдженню інноваційних підходів у здійсненні маркетингової діяльності регіону.

Кафедра маркетингу