У перші дні навчання студенти І курсу кафедри «Маркетинг» ТДАТУ встигли відвідати провідне підприємство м. Мелітополь – ТОВ «Мелітопольський хлібокомбінат». Слід зазначити, що продукція ТМ «Хлібодар» користується великим попитом серед населення регіону. На екскурсії підприємством, студенти мали змогу ознайомитись зі специфікою виробництва  та реалізації  продукції.

Студенти-маркетологи не лише на власні очі побачили весь процес виробництва хлібу, а й  скуштували смачний щойно спечений хліб.

Безумовно, отримана інформація є дуже корисною та цікавою для майбутніх маркетологів, оскільки підприємство наочно продемонструвало особливості виготовлення власної продукції. Студенти змогли побачити, що вся хлібобулочна продукція ТМ «Хлібодар»» виготовляється на високому рівні.

Враховуючи той факт, що підприємство успішно реалізує свою продукцію на постійній основі,  аспекти формування ринків збуту ТОВ  «Мелітопольський хлібокомбінат»  – також важлива інформація для формування професійних навичок маркетологів.

Здобуті практичні знання допоможуть маркетологам ТДАТУ стати успішними у сфері маркетингу та добре орієнтуватися в сучасних ринкових умовах.

Висловлюємо подяку керівництву підприємства і сподіваємося на подальшу співпрацю!

Прес-служба ТДАТУ, кафедра маркетингу