Студентами спеціальності «Маркетинг» здійснили масштабну роботу: провели маркетингові дослідження для більш, ніж 20 підприємств міста Мелітополя та інших міст Запорізької і Херсонської областей.

Студенти змогли закріпити не лише навички планування маркетингових досліджень, а і особливості їх проведення та аналізу результатів.  Крім цього студентам-маркетологам була надана можливість спробувати себе у проведенні інтерв’ю із замовниками досліджень, а значить – навчитися формулювати технічні завдання. В ході збору даних студенти також провели опитування, моніторинг поточних цін, оцінку товарної пропозиції на ринку продуктів харчування, здійснили оцінку рівня сервісу в місцевих кав’ярнях, виступали таємними покупцями та навіть здійснювали контрольні закупівлі.

Результати аналізу отриманих даних студенти представили керівникам підприємств та маркетинговим службам компаній-замовників. Висновки студентів-маркетологів у подальшому використовуватимуть задля забезпечення перспективних планів розвитку компаній. Проведення подібної роботи зі студентами має важливу навчальну та виховну цінність.

В процесі проведення досліджень студенти не лише засвоїли особливості спілкування з замовниками досліджень, а й навчились правильно будувати діалог з потенційними респондентами, долати суперечки та дотримуватись етики проведення опитування.

Кафедра маркетингу