25 квітня 2017 року на базі кафедри «Вища математика і фізика» Таврійського державного агротехнологічного університету відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми та перспективи сталого розвитку АПК Півдня України» за підсумками наукових досліджень у 2016 р. секція «Вища математика і фізика».

У роботі конференції взяли участь науковці і викладачі класичних, технічних,  педагогічних університетів та інших вищих навчальних закладів України. Серед учасників конференції: 4 докторів наук, професорів, 8 кандидатів наук, а також наукові співробітники, аспіранти, докторанти.

Доповіді виголошувалися на двох секційних засіданнях:

Секція 1. Прикладні дослідження в галузі фізики та математики.

Секція 2. Інновації в дидактиці вищої школи.

Виголошені доповіді відзначалися високим науковим рівнем, відображали нові результати досліджень щодо входження України в Європейський освітній простір, відповідали реалізації технологій активного навчання фізико-математичних, технологічних та технічних дисциплін в національних системах освіти й охоплювали широкий спектр теоретичних проблем та практичних і методичних розробок, які набувають особливої актуальності у зв’язку з переходом до нових стандартів освіти.

Особливий інтерес викликала доповідь «Кондиціональні зв’язки студентоцентрованої моделі організації освітнього процесу вишу», яка була виголошена доктором педагогічних наук, професором Н.Л. Сосницькою. Доктор педагогічних наук, професор Г.О. Шишкін у своїй доповіді наголосив на проблемах фундаментальної підготовки майбутніх фахівців та шляхах їх вирішення.

Необхідно відзначити напрацювання прикладного характеру в напрямку математики та фізики. Значна частина доповідей, зокрема доцента В.І. Кравця, старшого викладача І.М. Тітова, пов’язана з прикладними аспектами математики і фізики у агротехнологічній галузі знань.

Доцент М.М. Данченко запропонував концептуальні положення моніторингу якості функціонування та управління складними системами і процесами з використанням сучасних ІКТ.

Проблемам наукового пізнання на основі кібернетичного підходу була присвячена доповідь доцента О.В. Сосницького.

З аналізу доповідей та у ході науково-методичних дискусій, обміну думками конференція визнала, що глобальна мета фізико-математичної, технологічної та технічної освіти для сучасних умов суспільного розвитку полягає у забезпеченні засвоєння наукових і прикладних основ фізики, математики, технологій на рівні інтелектуального, світоглядного, духовно-культурного та творчого збагачення особистості.

За матеріалами кафедри