17 червня 2021 року при Українському центрі оцінювання якості освіти відбулось засідання експертної комісії з питань визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання, що використовується під час прийому до закладів освіти. На порядку денному було 4 питання, де представлено вступне слово в.о. директора УЦОЯО Валерія Бойка, а також встановлення порогового балу «склав/не склав» з іноземних мов, математики і фізики у 2021 році.

До складу експертної комісії з питань визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання, що використовується під час прийому до закладів освіти від Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного увійшла доктор філологічних наук, професор кафедри суспільно-гуманітарних наук Тетяна Шарова.

Члени експертної комісії з питань визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання, що використовується під час прийому до закладів освіти розглянули висновки регіональних експертних груп щодо порога «склав/не склав», а також робочої групи Українського центру оцінювання якості освіти щодо статистичних характеристик ЗНО та визначення за методом Ангоффа-Беука певного значення порога «склав/не склав».

За результатами голосування встановлено такий поріг балів «склав/не склав» з іноземних мов (німецька, іспанська, французька, англійська) у 2021 році – 18 б.

За результатами голосування встановлено такий поріг балів «склав/не склав» з математики у 2021 році – 10 б.

За результатами голосування встановлено такий поріг балів «склав/не склав» з фізики у 2021 році – 12б.

Слід констатувати той факт, що члени експертної комісії з питань визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання, що використовується під час прийому до закладів освіти пропонували різноманітні пропозиції щодо встановлення порогового балу. Однак, усі пропозиції, які надішли від робочих експертних груп, були підтримані та затверджені більшістю голосів.

Шановний абітурієнте!
ТДАТУ – твоя мрія!
Ми чекаємо саме на тебе!

Тетяна Шарова,
доктор філологічних наук, професор
кафедри суспільно-гуманітарних наук