20180926_113208У рамках практичної підготовки, майбутні фахівці зі спеціальності «Маркетинг» побували на виробничій екскурсії на заводі «Coka-Cola», а ще відвідали Міжнародну виставку реклами та маркетингу. Однак, така поїздка не була би повноцінною, якщо б студенти не пройшлись старовинними,  усім відомими вулицями міста Києва. Перш за все ми ставили за мету спробувати сформувати власне враження про сучасний брендінг столиці України. Але, у  деяких випадках, він відрізнявся від думки сучасників.

Усім відомо, що складовими елементами бренду міст є окремі локації та події, особливості архітектури і культурного середовища, види діяльності й стиль життя.

Врахувавши все це,  маркетологи ТДАТУ за один день пройшли відстань у двадцять кілометрів такими історичними вулицями, як Лаврьска, Банкова,  Інститутська, Хрещатик, Володимирська, Петра Сагайдачного, Андрівський узвіз, а також відвідали Софіївську площу та Майдан Незалежності.  Протягом екскурсії студенти дізналися, де знаходяться державні інституції які впливають на фінансове та політичне життя  країни, відвідали  Будинок із Химерами та Національний банк України. Досить цікавим був пошук Кота на Золотих Воротах, який за приказками тутешніх мешканців, приносить фінансове благополуччя.

Проходячи повз Національний університет ім. Т.Г.Шевченка (більш відомий як Червоний університет), наші студенти відзначили, що відтінок зеленого, який притаманний рідному ТДАТУ, все ж таки більш привабливий для очей.

Також студенти порахували, що на Андріївському узвозі представлено понад  120 торгових місць з українськими сувенірами, а на художній виставці сучасного вуличного мистецтва представлено понад 600 картин із різноманітними видами українського села та природи.

Наприкінці, хотілося б прорекламувати найулюбленіший бренд кафе в Україні – «Пузата Хата». Зробивши аналіз цін, маркетологи ТДАТУ визначили, що вартість комплексного обіду коливається у межах від 36 до 85 грн. Одночасно «Пузата хата» пропонує понад  20 варіантів гарніру та 10 видів супів, тому даний заклад зміг повністю задовольнити «креативні» шлунки наших маркетологів й надати сил та енергії на подальші туристичні звершення.

Кафедра маркетингу