maxresdefault-1У вересні маркетологи  нашого університету відвідали завод «Coca-cola» у Києві, в рамках вдосконалення практичної підготовки щодо маркетингу збуту харчових продуктів. Екскурсія викликала відверте захоплення, адже це дійсно глобальний бренд, який дуже популярний серед молоді й навколо якого багато суперечок, міфів і дискусій з приводу особливостей виробництва та загадкового складу інгредієнтів.

Магістри першого та другого курсу спеціальності «Маркетинг» дізналися про різноманітний асортимент продукції, який пропонує міжнародна компанія на території України. Особливо студентам сподобалися позиції відомого напою зі смаком лимону та ванілі. У рамках зустрічі, представники «Coca-cola» зазначили, що усі види напоїв виробляються на базі артезіанської води, тому саме в нашій країні напій має найкращі смакові характеристики. А також роз’яснили та показали, чому ж відома солодка вода має такий темний колір. Увесь секрет у «карамелі» – головному інгредієнті таємничого сиропу «Coca-cola»,  який поставляється з Європи та вже тут, на заводі у Києві, змішується з артезіанською водою, українським цукром та СО2, у результаті утворюючи один із найвідоміших та найсмачніших напоїв планети.

Під час екскурсії студентам розповіли про маркетингову стратегію соціальної відповідальності та благодійні програми, які спрямовані на підтримку соціально незахищених шарів населення в Україні. Наші маркетологи не залишились осторонь та за рахунок благодійної акції допомогли маленьким дітям, придбавши сувенірну продукцію «Coca-cola», кошти від продажу якої було спрямовано на доброчинність.

Після зустрічі відбулася дегустація «Coca-cola»та «Coca-cola Zero», де студенти мали змогу вдосталь оцінити смакові характеристики напою та обрати свого фаворита. Екскурсія залишила незабутні враження у студентів та надихнула на подальші пошуки застосування досвіду світових брендів для вітчизняних виробників.

Враження студентів:

«Увесь процес на виробництві повністю автоматизований та інноваційно розвинений – це мене найбільш захопило! Також окрема вдячність екскурсоводу Максиму – досить позитивний, енергійний та обізнаний хлопець, який безупинно частував нас смачним газованим напоєм та відкрив таємничий рецепт приготування «Cocacola». Рекомендую відвідати завод у Києві «Cocacola» усім, враження вам забезпеченні!» – Ганна, 21 МБ МК група.

«Екскурсія на завод «Cocacola» дуже крута! Адже важливо не тільки знайомитися із самим продуктом, а й із його технологією виробництва! Робота колективу чітка, точна та злагоджена. Є чого повчитись і що взяти до уваги!» – Єлизавета, 21 МБ МК група.

«Поїздка до «Cocacola» стала для мене значно більшим, ніж просто екскурсією. Стільки емоцій, вражень, нових знань, які потраплять до цінної скарбнички власного досвіду. Крім того, я на власні очі побачив, як легко й просто виготовляється відомий напій всіх часів!» – Павло, 11 МБ МК група.

Кафедра маркетингу