Навчальний процес складається із ряду завдань, які надають можливість студентам здобути не лише теоретичні знання, а й практичні навички. Навчальна практика дозволяє засвоїти теоретичний матеріал безпосередньо на виробництві під керівництвом кваліфікованого викладача.

Такою нагодою скористалися студенти спеціальності «Маркетинг». Практика для них розпочалася з відвідування ТОВ «Мелітопольський хлібокомбінат», де студенти отримали завдання безпосередньо від керівника підприємства – Сакуна Сергія Олександровича. У рамках дисципліни «Маркетингові дослідження» студенти провели опитування 380 жителів міста Мелітополя щодо їх споживацьких вподобань. Крім цього, було опитано понад 60 представників магазинів, які співпрацюють із Мелітопольським хлібокомбінатом. Це надало можливість студентам визначити рівень обслуговування роздрібної торгівлі та постачання, повноту асортименту і його поновлення.

Як підсумок практики, за результатами проведення експертного опитування та анкетування 5 липня було проведено публічний захист звітів перед представниками ТОВ «Мелітопольський хлібокомбінат». Кафедра маркетингу висловлює подяку керівництву ТОВ «Мелітопольський хлібокомбінат» за надану можливість провести маркетингові дослідження в реальних умовах.

Кафедра маркетингу